Patiëntinformatie

Afspraken

Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij tijd voor u. Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u dit uiterlijk 24 uur van tevoren bij ons te melden. Zegt u een afspraak niet of niet tijdig af, dan zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht conform onze betalingsvoorwaarden. Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk.
Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen volgens afspraak. Dit betekent dat het niet zinvol is om zonder afspraak langs te komen met het doel om direct behandeld te worden.
Het is prettig dat u op tijd op uw afspraak aanwezig bent, wij proberen op tijd te werken. Dit is alleen mogelijk als onze patiënten ook op tijd zijn. Indien u te laat komt voor een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het ontstane tijdgebrek.
Afspraken kunnen telefonisch of aan de balie worden gemaakt en/of geannuleerd.
Wij doen ons best om de wachttijden zo kort mogelijk te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk. Wij vragen hiervoor uw begrip. Desgewenst kunt u aan de balie informeren naar een eventuele achterstand in de planning.
Wij maken u erop attent dat agressief gedrag, verbaal of anderszins, niet getolereerd wordt en onmiddellijke uitschrijving tot gevolg heeft.